X

הצטרפו אלינו

מלא/י את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

    X

    מעוניין/ת לקדם את העסק שלך?

    מלא/י את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

    Error: Contact form not found.

    הרחבת שיתוף הפעולה בין מינהל החירום במשרד הכלכלה לבין לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון

    11.9.2024

    מנהל מינהל החירום במשרד הכלכלה והתעשייה, איליה שירנקוב, ומנהל תחום היערכות לחירום במשרד, רונן באום, ביקרו בלשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון כדי להכיר את פעילותה ברגיעה ובחירום ולחזק את שיתוף הפעולה בין הגופים.

    מינהל החירום במשרד הכלכלה הנו גוף מרכזי בפעילות הממשלה בחירום. הוא מרכז את פעילות החירום, בשורה חשובה של ענפי משק, כגון: מזון, מוצרי ניקוי ואחזקת בית, כלי אוכל חד פעמיים, מוצרי הגיינה אישיים, רשתות "עשה זאת בעצמך" ועוד.

    אורחי הלשכה נפגשו עם מנכ"ל הלשכה, רו"ח שמוליק וטנשטיין, מנהל שיווק ורגולציה בכיר בלשכה, ריאד אברהים ומנהל שירותי הלשכה, אביאל קורן.

    הם קיבלו סקירה מקיפה על שירותי הלשכה בשגרה ובמצב החירום הנוכחי, וכן נערך דיון על עקרונות אישור מפעלים חיוניים, והצורך באישור מפעלים חיוניים נוספים, כולל מספר חברות בלשכה, שטרם קיבלו אישור כזה. הטיפול בנושא יימשך וילווה ע"י בכירי מינהל החירום.

    מנהל מינהל החירום במשרד הכלכלה סיפר כי לאחרונה הרחיב המינהל את פעילותו לטובת אזור הצפון ומינה 2 פרוייקטורים: אחד לנושא משק המזון, שאחד מתפקידיו הנו בדיקת לעומק האם "סניפי הברזל" של רשתות המזון, שהוגדרו ככאלו לשעת חירום, אכן מספקות מענה סביר לצרכים בשעת חירום, ושני לנושא התאמת כלל השירותים של משרד הכלכלה והתעשייה לצרכים הציבוריים ולצרכי המגזר העסקי בצפון.

     

    בתמונה מימין: אביאל קורן, ריאד אברהים, רונן באום, שמוליק וטנשטיין ואיליה שירנקוב

    הצטרפו אלינו

    מלא/י את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

      גרסה להדפסה
      בניית אתרים
      דילוג לתוכן